Ana Sayfa Akkoza Gazetesi, Güncel, Gündem, Sağlık, Tarsus, Tarsus Haberleri 24 Haziran 2026 17 Görüntüleme

Tarsus Devlet Hastanesinde Bir İlk Daha Şah Damarına Stent Takıldı

Tarsus Devlet Hastanesi, sağlık alanındaki yenilikçi uygulamalarına bir yenisini daha ekledi. Hastanede ilk kez karotis arter stentleme işlemi başarıyla gerçekleştirildi.

Hastane yönetiminden yapılan açıklamada, halk arasında “şah damarı” olarak bilinen karotis arterdeki tıkanıklığın giderilmesine yönelik stentleme işleminin Kardiyoloji Uzmanı Uzm. Dr. Adil Orman tarafından başarıyla uygulandığı belirtildi.

Felç riskinin önlenmesinde büyük önem taşıyan ileri düzey girişimsel işlemin, hastanenin güçlü teknik altyapısı ve deneyimli anjiyo ekibinin çalışmaları sayesinde sorunsuz şekilde tamamlandığı ifade edildi.

Açıklamada, “Hastanemizde bir ilke daha imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Karotis arter tıkanıklığına yönelik ilk karotis stentleme işlemi başarıyla uygulanmıştır. Hastamıza acil şifalar diliyor, bu önemli başarıya imza atan Uzm. Dr. Adil Orman’a ve emeği geçen tüm anjiyo ekibimize teşekkür ediyoruz” denildi.

Tarsus Devlet Hastanesi’nin vatandaşlara daha kapsamlı sağlık hizmeti sunabilmek amacıyla ileri düzey tedavi yöntemlerini hayata geçirmeye devam ettiği vurgulandı.

Yorumlar

Hazır Site by Uzman Tescil