Ana Sayfa Akkoza Gazetesi, Güncel, Gündem, Spor, Tarsus, Tarsus Haberleri 23 Haziran 2026 17 Görüntüleme

Tarsuslu Atletler Türkiye Şampiyonası’na Damga Vurdu “13 MADALYA”

19-20-21 Haziran tarihlerinde Kütahya’da düzenlenen Aycan Öner U-14 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda mücadele eden Tarsus Gençlik ve Spor Kulübü Atletizm Takımı, toplam 13 madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.

Takım antrenörü Mustafa Karaduman, elde edilen derecelerle gurur duyduklarını belirterek başarıda emeği geçenlere teşekkür etti. Karaduman, başta Gençlik ve Spor İl Müdürü Göksun Öz, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Öztürk, şube müdürleri ve kulüp sponsoruna desteklerinden dolayı teşekkürlerini iletti.

Şampiyonada derece elde eden sporcular arasında Aysel Köse, Gülle Atma branşında Türkiye 2’ncisi oldu. Erdoğan Tosun ise 60 metre engelde Türkiye 3’üncülüğü, 5×80 bayrak yarışında Türkiye 3’üncülüğü, 4×200 bayrak yarışında Türkiye 3’üncülüğü ve yüksek atlamada Türkiye 4’üncülüğü elde etti.

Elifnaz Bolakar, 4×200 bayrak yarışında Türkiye 4’üncüsü olurken, triatlonda Türkiye 5’inciliği ve 5×80 bayrak yarışında Türkiye 6’ncılığı kazandı. Ahmet Kerem Gür, 5×80 ve 4×200 bayrak yarışlarında Türkiye 3’üncülüğü elde etti. Yılmaz Eren, 5×80 bayrak yarışında Türkiye 3’üncüsü olurken, Alican Ataş cirit atmada Türkiye 4’üncüsü, Duru Kır ise 5×80 bayrak yarışında Türkiye 6’ncısı oldu.

Tarsus temsilcisi, şampiyonayı toplam 13 madalya ile tamamlayarak organizasyona damga vuran takımlar arasında yer aldı.

Yorumlar

Hazır Site by Uzman Tescil